Teskilat Episode 9 Urdu Subtitles by Makki TV

 Teskilat Season 1 Episode 9 In Urdu Subtitles


قسط دیکھنے کیلئے نیچے جائیں


  • Teskilat Season 1 In Urdu Subtitles
  • Teskilat Season 1 Episode 9 In Urdu Subtitles
  • Teskilat Season 1 Episode 9 In Urdu Subtitles


Beylerim çok iyi biliyorlar ki birliğimiz bozulursa sadece mağlup olmayacağız, tespih gibi dağılacağız.  Umarım tam tersi olur Osman Bey.  Gazilerini bayram sabahını bekler gibi savaşmak için beklediklerini görseler anlarlardı.  inşallah sultanım  Destur var mı Osman Bey?  Gel kardeşim gel.


Teşkilat Episode 9 Urdu Subtitles



Gel otur Alpleri gezdim
sipariş ettiğiniz gibi bir tarafından.  Allah'ın huzurunda savaşmaya hazırlar ve hatta sabırsızlar.  Sağol kardeşim sağ ol.  Sana bir çocuk sevinci verdiği için Tanrı'ya şükürler olsun.  Ve sonuna kadar yap kardeşim.  Amin abi, amin…Teskilat 1. Sezon 9. Bölüm Urduca Altyazılı Bizim gibi baba olmaktan mutlu olan başkaları da var biliyorsun değil mi Osman Bey?





Evet.  Köylerdeki tüm Müslümanlar ve gayrimüslimler
ve köyler neşe içinde.  Ne biliyorsun?  Çünkü hepsi geleceğini sende görüyor Osman Bey.  Sizde ve hatta gelecekteki çocuklarınızda.  Allah yolunda yaptığımız her şey çocuklarımız ve neslimiz içindir kardeşim.  Allah yolunu ve bahtını açık etsin.  Teskilat 1. Sezon 9. Bölüm Urduca Altyazılı İnşallah kardeşim.  Kardeşim izninle görmem gereken bir iş var.  Estağfurullah kardeş,




hadi işini yap  Teşekkürler.
Haydi.  Zoyi konusunda dikkatli olmanı istiyorum.  Geçen gün seni aradığımı şimdi hatırlıyorum, ilgilenmen gereken bir işin vardı.  Söyle bana, hemen halledeceğim leydim.  Kolaydı ama o gün nereye gittin?  Kumaşçıya gidiyordum.  Ama kiliseye gittim.  Hizmetim için verdiğin altını kumaşçıya değil rahibe verdim.  Niye ya?  Neden Zoyi diyorum?  Bir çocuğun doğması için kiliseye bağışta bulunuyoruz.





Bizde adettir.  bir mum yakıyoruz
ve Meryem Ana'nın sağlıklı doğması ve uzun ömürlü olması için onun adına dua edin.  bir çocuk mu?  Osman Bey ve oğlunuz için dua ettim.  Herkesin gözü senin üzerinde.  Sen nazar diyorsunuz, biz mati diyoruz.  Yükünüz ağır.  Oğlum neden bana yük olsun, Zoyi?  Üzerinde bir göz var.  Herkesin dikkatini çekiyorsun.  Osman Bey'in en yakın akrabalarının nazarını çiziyorsunuz.


Click Here to Watch Teskilat Episode 9 Urdu Subtitles


Meryem Ana'ya ve Osman'ın savaştan sağ salim dönmesi için dua ettim.  Az önce Osman'ın beyninin dönmesi için dua mı ettin?  Şimdiye kadar kimse benimle ilgilenmedi.Bölüm 8

https://makkitv.com/teskilat-season-1-episode-9-in-urdu-subtitles/

Post a Comment

0 Comments