Teskilat Episode 10 in Urdu Subtitles by Makki TV

 Teskilat Season 1 Episode 10 In Urdu Subtitles


قسط دیکھنے کیلئے نیچے جائیں


  • Teskilat Season 1 In Urdu Subtitles
  • Teskilat Season 1 Episode 10 In Urdu Subtitles
  • Teskilat Season 1 Episode 10 In Urdu Subtitles



Bana destek olan, benimle ilgilenen yiğit alp bey ve eşime de dua ettim.  Amin.  Bismillahirrahmanirrahim.  Rabbim sizleri en kısa zamanda oğlumuza ve oğlumuza kavuşturmayı nasip etsin efendim.  Osman!  Osman!  Geri döndün Osman Bey.  Cenk'ten önce seni göreceğimi düşündüm.  Ne güzel getirdin.  Oğlumuz iyi mi?




Sorun değil, çok teşekkür ederim.  Ben de iyiyim,
Osman Bey.  İyi olacaksın ya da iyi olacaksın ki çocuğumuz iyi olsun.  Suyu ısıtayım, temizleyeyim ve biraz dinleneyim.  Malhun Hatun, eksik olmamalısın.  Ama dönmeliyim.  Gece o yoldan geri mi dönüyorsun?  Dolunay var.  Merak etmeyin atım yolunu bulacaktır.  Gerçeği biliyorsun.  Bu savaşta sizinle omuz omuza olmayı çok istiyorum.


Teskilat Episode 10 in Urdu Subtitles




Senin savaşın bahşedilmiş en büyük savaş değil mi?
Yüce Rabbim tarafından?  Kesinlikle öyle.  Malhun civciv iyi dinlensin.  Kendinizi ve çocuklarımızı her şeyden korumalısınız.  Merak etme Osman Bey geride kalma çocuğumuz önce Allah'a sonra bana emanet.  Gazan mübarek olsun.  Osman Bey gelip çadırına gider.  (Ezan okunur.) Ne yapıyorlar?  Dukas, savaşta her Türk'ün yaptığını.  Tanrılarına sığınırlar.  Sığınacak tek bir yer var Nikola.





Çürüyecekleri yerin altında.
Esselamialeykumverahmetullah.  Esselamialeykumverahmetullah.  Çiçekli yollardan geçerek zafer kazanılmaz!  Biz buraya kanlı yollardan savaşarak geldik, kanlı yollardan geçerek Türkleri kendi kanlarında boğacağız!  Bir asker savaşmayı bırakıp düşünmeye başlarsa, orduda tek bir kişi kalmayacak!  Allah'ım İslam'ın sancağını yükselt ve ona yardım et!  Amin!  Yolunuzun mücahitlerini güçlendirerek,




İtaat için hayatlarını feda eden
Sana ve sana uymak için kanlarını dök, vatanlarını güvenlik ve zaferle dolduran yardımından onları mahrum etme!  Amin!  Bizans'ın cesur oğulları!  Sana düşünmeni değil, ölmeni emrediyorum!  Ölmek bizim için onurdur!  Zafer!  Bizimle!  Zafer!  Bizimle!  Zafer!  Bizimle!  Ya Rabbi, seni vekil kılacağız, azametinin önünde yüzümüzü yere sereceğiz ve senin için savaşacağız!  Bakışlarımız şad olsun!  Amin!


Click Here to Watch Teskilat Episode 10 in Urdu Subtitles


  Ekber!  Lütfen köşeler oynasın!  Alpler!
Geri çekiliyoruz!  Geri çekiliyoruz!  Haydi!  Geri çekiliyorlar!  Geri çekilelim ve bunu yarın bitireceğiz.  Askerler!  Geri çekiliyoruz!  Geri bas!  İlk gün bitmiş olması gerekirdi.  Geri çekildiklerinde devam etmek zorunda kaldık!  Devam etmek için dağılmamız gerekecekti.  Dağınık bir orduda sadece Osman'ın işini kolaylaştırırdı.  Öyle değil mi Jason?  9. Bölüm.

Post a Comment

0 Comments